Pondělí 26.09.2022

Pondělí 26.09.2022

Pondělí 26.09.2022

reklama

Foto story: Monako neprominulo žádné chyby

Monaco Historique nabízí účastníkům za zvláště vysoké „vstupné“ příležitost, zazávodit si tam, kde dříve bojovali osobnosti jako Chiron, Ascari, Fangio, Rindt, Lauda a Senna o vavříny. Nejde při tom jen o tisíce Eur, které musí zaplatit pořadateli – jde i o skutečnost, že se zde musí vypořádat se zvláště „zákeřnou“ charakteristikou dráhy.

Materiál trať nešetří ani bez nehody. K tomu se přidruží skutečnost, že se nejedná o autodrom jako Imola, Goodwood nebo Nürburgring, kde se za jezdecké chybičky platí krátkým výletem na trávník, v nejhorším případě uvíznutím ve štěrku. V monackém labyrintu, tvořeným ocelovými svodidly, vede každý „krok vedle“ nekompromisně do bariéry, která ošklivě zdeformuje i to nejdrahocennější vozidlo.

Jak dokazuje následující foto-dokumentace, byly škody na materiálu letos opravdu vysoké a pořadatel mohl mluvit o štěstí, že se – až na pár pochroumaných kotníků a sebevědomí – všech osm závodů obešlo bez vážných zranění.

Text a foto: Roman Klemm

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

Aukce Asta v Imole: Koho ohřeje Ferrariho kabát?

Je pěknou tradicí podniku Minardi Days, že se zajímavé akce nedějí jen na samotné trati. Paddock je plný všeho, co má s s motory a sportem i vzdáleně co dělat. Pevnou institucí víkendu se stala také aukce provedená firmami Giusti

Grid Girls na Lausitzringu: Prší, prší, jen se leje…

Nejen startovní pole zúčastněných šampionátů (s výjimkou Porsche-Cupu) byla na Lausitzringu co do počtu menší, než je při víkendech GT-Masters zvykem. Také krasavic na gridu bylo (pravděpodobně kvůli období prázdnin) méně, než jindy. Pouhých 12 děvčat české agentury Apsara musely

Foto Story Minardi Days 2022: Klenotnice italského motorsportu

Zakladatel malého, ale velmi populárního týmu Giancarlo Minardi z Faenzi, měl před několika lety nápad, uspořádat v nedaleké Imole jakési setkání přátel jeho scuderie. Podnik byl velký úspěchem a vyvinul se v jeden z předních historických eventů v Itálii. Není tedy divu, že bylo i

reklama