Pátek 26.04.2024

Pátek 26.04.2024

Pátek 26.04.2024

reklama

Delétraz i Piquet v Bahrajnu: Piloti Charouz Racing System touží po bodech

Poslední dva díly skládanky zbývá složit v letošní sezóně seriálu FIA Formule 2. A také rozluštit tajenku, kdo se bude moci pochlubit titulem šampióna. Zatím k němu má nejblíže Mick Schumacher. Rozhodne se v Bahrajnu, kde jsou samozřejmě také oba piloti české stáje Charouz Racing System. Louis Delétraz i Pedro Piquet už se moc těší, až proženou své monoposty po okruhu Sakhir.

Jezdci formule 2 měli nezvykle dlouhou pauzu, vždyť v Soči se jelo na konci září! Zatímco šampionát Formule 3 tam ukončil sezónu, „dvojka“ má své finále teprve před sebou. Oba poslední podniky se odjedou v Bahrajnu. „Konečně závodní víkend. Těšil jsem se,“ usmíval se spokojeně Pedro Piquet, který má zatím na kontě pouhé dva bodíky. To ale ani zdaleka neodpovídá jeho potenciálu. Brazilec měl několikrát velkou smůlu, jinak mohlo být jeho bodové konto mnohem bohatší.

To jeho týmový parťák Louis Delétraz ještě zabojuje v konečném pořadí o elitní pětku. Není to sc-fi, na druhou stranu to nebude mít jednoduché. Na zatím pátého Schwartzmana ztrácí osmnáct bodů. Švýcar si moc dobře uvědomuje, že opět bude záležet na kvalifikaci. Právě ta bude odrazovým můstkem k úspěšnému či nepovedenému víkendu. Příležitostí na reparát už moc není. Čtyři poslední závody a Delétraz aspol. pro letošní rok s formulí 2 končí.

Mezi týmy Charouz Racing System zatím drží velmi pěknou šestou příčku. Ovšem spíš než skok kupředu to vypadá na obranu stávajících pozic. MP Motorsport totiž ztrácí pouhé tři bodíky. „Uděláme vše proto, abychom šesté místo udrželi. Být ve středu tak vyrovnaného pole je dobré,“ potvrdil plány majitel týmu ze Žebráku Antonín Charouz.

U všeho podstatného můžete být i vy. První závod vysílá živě stanice Sport 1 od 10 hodin. Nedělní sprint je pak na programu stanice Sport 2 opět v přímém přenosu od 10.45.

Foto: Dutch Photo Agency

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama