Čtvrtek 19.05.2022

Čtvrtek 19.05.2022

Čtvrtek 19.05.2022

reklama

Foto Story: 5. Minardi Days: Motorsport v Imole ještě žije!

Po nucené dvouleté přestávce se organizaci kolem bývalého šéfa týmů F1 a F2, Giancarla Minardiho přeci jen podařilo, uspořádat 5. vydání jeho „Minardi Days“ na okruhu Grand Prix v Imole. Volné ježdění po Autodromo Enzo é Dino Ferrari, které kdysi začalo, jako jakási malá reminiscence na Minardiho zašlé „velké časy“ v mezinárodním sportu, se vyvinulo v jeden z největších historických podniků Itálie. Nebylo tedy divu, že po sportu vyprahlí fandové, jezdci a majitelé skvostů na čtyřech kolech ve velkém počtu využili této akce koncem horkého července 2021 k účasti.

Paddock byl k prasknutí naplňen především vozidly velkých italských značek jako Minardi, Ferrari, Osella, Tecno, Stanguelini, Abarth, Dallara a Alfa Romeo. V sobotu večer se konala aukce historických závodních vozů a zastoupeni byli i velcí dealeři  a restaurátoři veteránů, jako Autoluce z Modeny a Venturelliauto z Maranella. Kdo tedy chtěl, ten si z Imoly domů nevezl jen modýlek, ale třeba i Ferrari v hodnotě několika milionů.

Kdo neměl tolik peněz s sebou, ten se mohl bez problémů „obohatit“ alespoň autogramy velkých italských jezdců. Ukázat se při „Minardi Days“ je totiž jakési „must“ pro všechny domácí pamětníky a tak se po paddocku a po boxech potulovali například Bruno Giacomelli, Dr. Siegfried Stohr, Carlo Facetti, Riccardo Patrese, Jarno Trulli, Emanuele Pirro, Pierluigi Martini, Nicola Larini, Alex Caffi, Giovanni Lavaggi, Luca Badoer, Gianni Giudici, Alessandro Nannini, Ivano Capelli – a pravděpodobně i další, na které autor „nenarazil“… S těmito dojmy se pak v neděli ze slunečné Imoly vydal na přecpanou autostradu směrem studené střední Evropy.

Text a foto: Roman Klemm

Sdílejte:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp

Sdílejte:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

Monaco Grand Prix Historique: Závody na ostří nože – 1. díl

Ano, Grand Prix de Monaco Historique existuje vlastně jen proto, že autoklub ACM chtěl svého času svému tehdejšímu knížeti Rainierovi dát hezký dáreček k narozeninám. Měla to být taková nevinná přehlídka průřezem všech závodních vozů, které zde kdy startovaly –

Foto-Story: Bosch-Hockenheim-Historic, das Jim-Clark-Revival 2022

Oponu motoristické sezony na Hockenheimringu roztáhl již tradičně „Jim Clark Revival“. Za krásného letního počasí se pořadateli podařilo sestavit velmi zajímavý program a svou návštěvou je odměnily tisíce fandů. Ze sportovního hlediska byly jistě nejhodnotnější oba závody relativně nových monopostů

Bosch-Hockenheim-Historic, das Jim-Clark-Revival 2022

Oponu motoristické sezony na Hockenheimringu roztáhl již tradičně „Jim Clark Revival“. Za krásného letního počasí se pořadateli podařilo sestavit velmi zajímavý program a svou návštěvou je odměnily tisíce fandů. Ze sportovního hlediska byly jistě nejhodnotnější oba závody relativně nových monopostů

DTM v Portimau: „Ouvertůra“ bez velkého vzrušení

29 vozů prestižní DTM vstoupilo v Portugalsku dvěma závody do sezony 2022. Jak sobotní, tak i nedělní klání ovšem nepředvedly příliš nezapomenutelných vrcholů. Vítězům Lucasovi Auerovi a Nico Müllerovi to ovšem může být jedno – s dobře naplněným bodovým kontem vykročili do

reklama