Pátek 29.03.2024

Pátek 29.03.2024

Pátek 29.03.2024

reklama

Ptáček junior podruhé na Novém Zélandu: Body, ale celkově frustrace

Talentovaný český závodník Petr Ptáček junior má za sebou druhý závod v rámci Castrol Toyota Racing Series na Novém Zélandu. Přesto, že ve dvakrát skončil na bodech, spokojen rozhodně není. Moc dobře ví, že má formu i rychlost na mnohem lepší výsledky. Pokud byste chtěli sledovat jeho snažení v zemi ležící v Tichém oceánu, máte šanci díky exkluzivním záznamům stanice Sport 5.

Na okruhu v Teretonga Parku to byl náročný víkend. Petr sice dokončil dva ze tří závodů na bodech, ale jeho předešlé časy naznačovaly, že by mohl mířit mnohem výše. Sedmnáctiletý pilot totiž jezdil fantastické tréninky, v prvním měl dokonce třetí nejrychlejší čas ze všech. Jenže kvalifikace přinesla pořádné zklamání hlavně proto, že byla zkrácena kvůli dlouho vlající červené vlajce. „Každý jezdec měl jen tři minuty, aby zajel co nejlepší kolo. Na krátkém a úzkém okruhu jsem ale nebyl schopen najít volný prostor,“ vysvětloval Petr. A tak si pro úvodní závod vyjel až šestnáctou pozici na startu. Přesto dokázal, že má opravdu dobrou formu, v cíli mu totiž patřila solidní devátá příčka.

Bohužel druhý závod se zdaleka tolik nedařilo a byla z toho až čtrnáctá pozice. „Zatímco první závod byl z mé strany i ze strany týmu slušný, o druhém už se to zdaleka říct nedá. Bylo jasné, že musíme udělat nějaké změny,“ tvrdil Petr. Riskantní strategie ve druhé kvalifikace nevyšla. tím spíš když byla přerušena červenou vlajkou. „Potom jsem hned cítil, že s motorem není něco v pořádku. Zatáčky jsem nevyjížděl čistě, na rovinkách ztrácel rychlost. Opět jsme tak museli přenastavit motor.“ Ve třetím závodě z toho nakonec byla desátá příčka, se kterou Petr nemohl být spokojen. „Celkově to pro nás byl frustrující víkend. Myslím, že jsme si zasloužili více. Musím tvrdě pracovat a příště být lepší,“ uzavřel Ptáček junior. 

Třetí kolo Toyota Racing Series se koná příští víkend (31. ledna – 2. února) v Hampton Downs Motorsport Park v regionu Waikato.

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama