Pátek 14.06.2024

Pátek 14.06.2024

Pátek 14.06.2024

reklama

Foto Story týmu Sauber Junior by Charouz na Hungaroringu: S prázdnou domů a do dlouhé letní přestávky

Zatímco Dán Lundgaard (ART) poukázal ve volném tréninku na svou výbornou formu, odhalil již páteční výsledek týmu Sauber Junior by Charouz skutečnost, že na český tým čeká na Hungaroringu „problematický“ víkend: pozice ve středu časové listiny nebyly důvodem k optimismu. 

Ranní ptáčata Formule 3 (kvalifikace se jela v sobotu, 9:00h) shledali suchou trať, kterou slunce během session řádně ohřálo a Lungaard opět udeřil nejlepším časem. Jezdci Antonína Charouze ale „nenašli“ čas, který jim na jezdce ARTu chyběl a pro závod na ně čekala málo nadějná startovní místa 15 (Raoul Hyman), 22 (Fabio Scherer) a 24 (Lirim Zendeli).

Dánský junior Renaultu si i v prvním závodě neohroženě dojel pro prvenství a nepřekvapilo, že jezdci české stáje zůstali bez bodů.  Bojovný Hyman byl počátečně 19., ve čtvrtém kole ale šel po strkanici s Lawsonem do hodin a tak byl nejlepším Charouzový jezdcem v cíli Fabio Scherer jako 15. Jednička týmu Lirim Zendeli kvůli technickému defektu nedojel.

„Z těchto startovních pozic asi těžko,“ odpověděl sarkasticky-realisticky Antonín Charouz v neděli ráno na otázku, zde v Maďarsku zůstal, aby se podíval zda budou body ve spritnu?

Tušil správně. Pro vítězství si na zatáčkovité trati, která neposkytuje možnosti k předjetí, opět dojel poleman – tentokrát Ferrariho junior Marcus Armstrong. Švýcar Fabio Scherer dojel bez chyby na 13. místě. Na zatáčkovitém Hungaroringu, které neposkytuje téměř žádné možnosti k předjetí, více prostě nešlo…

Tým z Žebráku u Prahy teď má až do konce srpna čas, aby mobilizoval síly a rychlost a znovu udeřil na trati zcela jiného charakteru: v mnohem rychlejším belgickém Spa-Francorchamps.

Text a foto: Roman Klemm

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama