Pátek 26.04.2024

Pátek 26.04.2024

Pátek 26.04.2024

reklama

F3 v Maďarsku: Cíl je jasný – body, body body

Mistrovství FIA Formule 3 vstoupí o víkendu do své druhé poloviny. Na Hungaroringu chce Sauber Junior Team by Charouz potvrdit zlepšení z posledního podniku na Silverstone a z Maďarska si odvést co nejvíce bodů. Zda se to podaří můžete sledovat i vy v přímých přenosech Sport 1 a Sport 2. 

Jedinečná spolupráce společnost Sauber Motorsport a české stáje Charouz Racing System před touto sezónu nese své ovoce. Jezdci tohoto týmu o sobě dávají vědět ve všech kategoriích FIA. Po náročném startu se piloti Sauber Junior Team by Charouz „otrkali“ a v Rakousku i Velké Británii předvedli velmi solidní výkony.

Stále ještě úřadující šampión německé F4 Lirim Zendeli , Švýcar Fabio Scherer i mistr Asie F3 Raoul Hyman si tak právem brousí zuby na bodový zisk i z nevyzpytatelného Hungaroringu. Na okruhu, kde se dá velmi těžko předjíždět, to však nebude žádná procházka růžovým sadem. Alfou a omegou úspěchu tak zřejmě bude už páteční kvalifikace.

Síly jezdců prověří, kromě už tak náročné trati, i očekávané vysoké teploty. S pneumatikami tak budou muset hospodařit naprosto dokonale. V sobotu začíná přímý přenos na stanici Sport 1 v 16.45, nedělní sprint pak můžete sledovat v neděli od 10. hodiny na Sport 2. Live timing najdete zde.

Majitel Charouz Racing System, Antonín Charouz, řekl: „Každým podnikem se zlepšujeme. A skutečnost, že jsme v Rakousku i ve Velké Británii skončili na bodovaných příčkách znamená, že jsme na správné cestě. Je důležité, abychom na tom stavěli i ve druhé polovině sezóny, potenciál určitě máme.“

Jamie Dye, manažer týmu, uvedl: „Přestože jsme na Silverstone nezajeli úplně tak, jak jsme chtěli, ukázali jsme schopnost konkurovat ostatním týmům. Víme, že máme na to, abychom jezdili v elitní desítce. Několik týdnů jsme teď měli na vyhodnocení a zjištění, kde se zlepšovat, abychom získali ještě více. Doufáme, že v Maďarsku ukážeme dobrou formu.“

Lirim Zendeli tvrdil: „Má jediná zkušenost z Hungaroringem je z předsezónního testování. Od té doby jsme však auto hodně vylepšili, jsem si teď mnohem jistější. Při kvalifikaci v Silverstone se nám příliš nepovedla kvalifikace, v závodech jsme pak ale ukázali dobré tempo. Budapešť je výzva, cílem jsou body a snad i elitní pětka.“

Fabio Scherer vysvětlil: „V Silverstone jsme vykročili správným směrem, potenciál však samozřejmě máme daleko větší. V autě se cítím dobře, mám z něj super pocit. Je to úleva, protože v sezóně jsme už zažili celkem složité okamžiky. Nyní se blížíme k bodu, ve kterém chceme být. Pro druhou půlku sezóny je to paráda.“

Raoul Hyman řekl: „V Silverstone jsme udělali pokrok, i když to na výsledcích třeba nebylo úplně vidět. Do Budapešti se moc těším, protože jde o trať, kterou si vždycky užívám. Měli jsme teď krátkou přestávku, což nám myslím pomohlo. Zamysleli jsme se nad tím, co zlepšit a kam můžeme dojít. Věřím, že druhá polovina sezóny bude skvělá.“

Foto: Sauber Junior Team

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama