Pátek 24.03.2023

Pátek 24.03.2023

Pátek 24.03.2023

reklama

Udělat si řidičák nikdy nebylo tak snadné: Vozy s automatickou převodovkou jsou jistota

Vlastnit řidičák je dnes v podstatě nutností. Na druhou stranu vždycky budou existovat lidé, kteří se kurzu bojí, protože je z jejich pohledu stresující. Proto přišla autoškola Aura zhruba před rokem s projektem „řidičák na automat“. Stresující chvíle v provozu téměř úplně odpadají, žák je více v klidu a kurz snáze dokončí. Dnes je na místě říct, že projekt se osvědčil a nabírá stále větší obrátky.

Z dnešního pohledu se autorům projektu řidičák na automat podařilo vše, co si naplánovali. Dokonce se dá říct, že jsou mnohem dál, než si tenkrát mysleli. A upřímně, kdo by tenkrát věřil, že budou mít takový úspěch? Vsadili na kvalitu a férový přístup k zákazníkům, čímž se dnes rozhodně nemůže chlubit každý autoškola. Spíš právě naopak. V Auře navíc přišli s něčím, co u nás do té doby nemělo obdoby. Dali si za cíl připravit své žáky na dobu „elektrickou“, což se jim daří skvěle. Vždyť pořady a informace k projektu shlédlo nebo si přečetlo přes 46 milionů lidí.

Celá myšlenka tkví v tom, že si člověk udělá řidičák na voze s automatickou převodovkou, díky tomu bude daleko více v klidu, než kdyby jezdil v autě s manuálem. Kurz stojí necelých 11 tisíc korun, takže žádná přemrštěná cena, kterou na automaty v drtivé většině případů nasazují jiné autoškoly. Pokud má klient zájem, oprávnění řídit „manuál“ si může do půl roku dodělat. A když se to náhodou nepovede, oprávnění na automat mu zůstává. Zdůrazňujeme, že jde jen o jízdy, testy už má hotové. Už takto to zní moc pěkně, že? Má to ale i další výhody. V autoškole totiž klienta motivují tím, že když zkoušky na automat úspěšně složí, díky spolupráce s projektem Auto za stovku mu vůz s automatickou převodovkou půjčí. Od začátku tak jezdí v bezpečném voze, nemusí si kupovat žádný „vrak“ za pár desítek tisíc a doma prosit, aby mu auto půjčili.

Součástí výše zmíněného je i projekt „řidičák pro patnáctileté“. Partnerem jsou firmy Sencor, Hyundai, Ave a další, mediální tváří je Dominika Myslivcová, která autíčka rozdávala a zároveň vysvětlovala, co je „řidičák na automat“. V současné době do projektu z pragmatických důvodů vstupuje kolegyně Dominiky, krásná Ukrajinka s dlouhýma nohama a krásnou tvářičkou Oleksandra Mykoliuk. Krásná Ukrajinka v Praze studuje dvě vysoké školy a začíná fušovat do řemesla modelkám i youtuberům. Už si ji dokonce na focení vybralo mnoho firem. A jelikož ještě nemá řidičák, udělá si ho v autoškole v Aura. Na automatu, samozřejmě.

Foto: archiv

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

V Bahrajnu měli fádní F1, v St. Petersburgu vzrušující IndyCary

O první březnový víkend neodstartoval do sezony 2023 pouze světový šampionát F1, ale i (dříve konkurenční) americký seriál IndyCar. Na 1,8 mil dlouhém polo-letištním, polo-městském okruhu ve floridském St. Petersburgu se s určitou podporou Štěstěny prosadil bývalý pilot F1 Marcus

Fittipaldi, Stuck a Wolf na návštěvě u Elvise v Alpách

Taková výletnická skupina se asi nesejde často: lidé, kteří ve slunečné polovině února následovali pozvánce rodiny Egger do jejího automobilového muzea „Oldtimer-Youngtimer-Sport-Movie Cars“ v Ötztalu totiž ztělesňovali dva tituly mistra světa F1, dvě vítězství v Indy 500, dvě vítězství v

Zemřel legendární týmový manažer a majitel David Price

Ve věku 75 let zemřel David Price – správný anglický gentleman, manažer a majitel závodních stájí, které přes čtyři desetiletí neodmyslitelně patřily na špičku mezinárodní scény motorsportu. Majitel organizace DPR slavil ohromné úspěchy s jezdci jako Nigel Mansell, Martin Brundle,

Zemřel 54násobný účastník GP-F1 Philippe Streiff

Krátce před Vánoci zastihla svět motorsportu další smutná zpráva: zemřel 67letý Francouz Philippe Streiff, jezdec F1, který musel od své těžké nehody roku 1989 v Riu žít v invalidním vozíku. Ne zcela naplněná kariéra blonďatého dlouhána začínala velmi slibně. Roku 1981 získal

reklama