Úterý 28.03.2023

Úterý 28.03.2023

Úterý 28.03.2023

reklama

Udělat si řidičák nebylo nikdy jednodušší: Začněte na voze s automatickou převodovkou

Udělat si řidičák není ani v dnešní době žádná legrace. Nechme stranu čas, který za volantem strávíte. Daleko větším problémem je poskytovaná kvalita a samozřejmě také cena. Ne všechny autoškoly totiž ke svým žákům přistupují tak, jak by měly. Přitom si účtují daleko více, než by musely. Co tedy s tím?

V první řadě by bylo fajn ignorovat nejrůznější slevomaty a „akční“ nabídky, které jsou ve finále stejně mnohem dražší, než když si kurz zaplatíte běžným způsobem. Stále naštěstí existuje řešení, které ušetří vaší peněžence a navíc se opravdu naučíte řídit. Autoškola AURA totiž žáky připraví na dobu „elektrickou“ a na stále více se rozšiřující vozy s automatickou převodovkou. Projekt odstartoval s vozy Hyundai ix 20 a Hyundai Kona. Celá flotila se skládá ze sedmí aut, samozřejmě ve zmíněném automatu. Za tento kurz zaplatíte klient zaplatí necelých 11 tisíc korun a je pro něj mnohem jednodušší „projít“, než když si rovnou sedne za volant auta s manuální převodovkou.

Pokud má zájem, oprávnění řídit „manuál“ si může do půl roku dodělat a když se to náhodou nepovede, oprávnění na automat mu zůstává. Navíc jde jen o jízdy, testy už má hotové. Už takto to zní moc pěkně, že? Má to ale i další výhody. V autoškole totiž klienta motivují tím, že když zkoušky na automat úspěšně složí, díky spolupráce s projektem Auto za stovku mu vůz s automatickou převodovkou půjčí. Od začátku tak jezdí v bezpečném voze, nemusí si kupovat žádný „vrak“ za pár desítek tisíc a doma prosit, aby mu auto půjčili.

Dnes se hodně mluví o městech budoucnosti či projektech, které mají být „věčné“. Jak je vidět může to platit o pro autoškolu. AURA jde správnou cestou. V automatech, později pak i elektromobilech, zde vidí velkou budoucnost. Také proto nabízejí výcviková vozítka i dětem. Jedním je Chanet v naftě a automatu, druhým plně elektrický MEV Hummer, který se vyrábí s licencí od Hummeru. Pro sedmnáctileté mladé lidi pak nabízejí složení řidičáku B1, také na zmíněném MEV Hummer. Pokrývají tak kompletní výuku budoucích řidičů. Totéž dělají u motorek, kde učí na plně elektrickém stroji ZERO.

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

V Bahrajnu měli fádní F1, v St. Petersburgu vzrušující IndyCary

O první březnový víkend neodstartoval do sezony 2023 pouze světový šampionát F1, ale i (dříve konkurenční) americký seriál IndyCar. Na 1,8 mil dlouhém polo-letištním, polo-městském okruhu ve floridském St. Petersburgu se s určitou podporou Štěstěny prosadil bývalý pilot F1 Marcus

Fittipaldi, Stuck a Wolf na návštěvě u Elvise v Alpách

Taková výletnická skupina se asi nesejde často: lidé, kteří ve slunečné polovině února následovali pozvánce rodiny Egger do jejího automobilového muzea „Oldtimer-Youngtimer-Sport-Movie Cars“ v Ötztalu totiž ztělesňovali dva tituly mistra světa F1, dvě vítězství v Indy 500, dvě vítězství v

Zemřel legendární týmový manažer a majitel David Price

Ve věku 75 let zemřel David Price – správný anglický gentleman, manažer a majitel závodních stájí, které přes čtyři desetiletí neodmyslitelně patřily na špičku mezinárodní scény motorsportu. Majitel organizace DPR slavil ohromné úspěchy s jezdci jako Nigel Mansell, Martin Brundle,

Zemřel 54násobný účastník GP-F1 Philippe Streiff

Krátce před Vánoci zastihla svět motorsportu další smutná zpráva: zemřel 67letý Francouz Philippe Streiff, jezdec F1, který musel od své těžké nehody roku 1989 v Riu žít v invalidním vozíku. Ne zcela naplněná kariéra blonďatého dlouhána začínala velmi slibně. Roku 1981 získal

reklama