Úterý 28.06.2022

Úterý 28.06.2022

Úterý 28.06.2022

reklama

Udělat si řidičák nebylo nikdy jednodušší: Začněte na voze s automatickou převodovkou

Udělat si řidičák není ani v dnešní době žádná legrace. Nechme stranu čas, který za volantem strávíte. Daleko větším problémem je poskytovaná kvalita a samozřejmě také cena. Ne všechny autoškoly totiž ke svým žákům přistupují tak, jak by měly. Přitom si účtují daleko více, než by musely. Co tedy s tím?

V první řadě by bylo fajn ignorovat nejrůznější slevomaty a „akční“ nabídky, které jsou ve finále stejně mnohem dražší, než když si kurz zaplatíte běžným způsobem. Stále naštěstí existuje řešení, které ušetří vaší peněžence a navíc se opravdu naučíte řídit. Autoškola AURA totiž žáky připraví na dobu „elektrickou“ a na stále více se rozšiřující vozy s automatickou převodovkou. Projekt odstartoval s vozy Hyundai ix 20 a Hyundai Kona. Celá flotila se skládá ze sedmí aut, samozřejmě ve zmíněném automatu. Za tento kurz zaplatíte klient zaplatí necelých 11 tisíc korun a je pro něj mnohem jednodušší „projít“, než když si rovnou sedne za volant auta s manuální převodovkou.

Pokud má zájem, oprávnění řídit „manuál“ si může do půl roku dodělat a když se to náhodou nepovede, oprávnění na automat mu zůstává. Navíc jde jen o jízdy, testy už má hotové. Už takto to zní moc pěkně, že? Má to ale i další výhody. V autoškole totiž klienta motivují tím, že když zkoušky na automat úspěšně složí, díky spolupráce s projektem Auto za stovku mu vůz s automatickou převodovkou půjčí. Od začátku tak jezdí v bezpečném voze, nemusí si kupovat žádný „vrak“ za pár desítek tisíc a doma prosit, aby mu auto půjčili.

Dnes se hodně mluví o městech budoucnosti či projektech, které mají být „věčné“. Jak je vidět může to platit o pro autoškolu. AURA jde správnou cestou. V automatech, později pak i elektromobilech, zde vidí velkou budoucnost. Také proto nabízejí výcviková vozítka i dětem. Jedním je Chanet v naftě a automatu, druhým plně elektrický MEV Hummer, který se vyrábí s licencí od Hummeru. Pro sedmnáctileté mladé lidi pak nabízejí složení řidičáku B1, také na zmíněném MEV Hummer. Pokrývají tak kompletní výuku budoucích řidičů. Totéž dělají u motorek, kde učí na plně elektrickém stroji ZERO.

Sdílejte:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp

Sdílejte:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

GT2 Euro-Series: Návrat jména Brabham na Osterreichring

Dá se jistě pochybovat o tom, jaký smysl má šampionát „Fanatec GT2 European Series“, kterého se minulý víkend na Red Bull-Ringu zúčastnilo pouhých 13 vozů. Z autorova subjektivního hlediska se jedná o jeden z mnoha šampionátů, které do velké míry

ADAC-GT-Masters: „Mr. Red Bull“ Mateschitz v převleku..?

Spielberg u Štýrského Hradce je podnikem, na který se cirkus ADAC-GT-Masters každým rokem zvláště těší. Krásná trať.krásné počasí a relativně hodně fandů se i letos postarali o vynikající atmosféru. S Red Bull Ringem proto má klub ADAC smlouvu i na

ADAC-GT-Masters: Na gridu se konečně zase mluvilo česky

Co už je dnes normální..? Inflace nám ují korunky z peněženky, ještě než je stačíme vydat, hospodářský krach nad námi visí jako Damoklesův meč, lidstvo je dle „nejlepšího učení“ rozděleno na „očkované“ a „neočkované“. Německo se spolu s NATO dost

106. ročník Indianapolis 500: První velký triumf Marcuse Ericssona

S velkou cenou Monaka F1 se i letos „tradičně“ křížil další gigantický podnik automobilového sportu: 500 mil v Indianapolisu. Obrovskou Borg-Warner-Trophy roku 2022 vyhrál bývalý jezdec F1 Marcus Ericsson. Kvalifikace: Pátá pole-position pro Scotta Dixona „Největší sportovní podnik světa“ (co se počtu

reklama