Dnes je 26. 1. 2022

Dnes je 26. 1. 2022

Dnes je 26. 1. 2022

reklama

Chlapi koukali na formuli, dámy vyrazily na veletrh krásy. Děti se těšily na Myslivcovou

Zatímco mužská část populace věnovala sobotu sledování kvalifikace na Velkou cenu Austrálie vozů Formule 1, zbytek rodiny vyrazil na veletrhy krásy Interbeauty Prague a World of Beauty & Spa 2019. I když, ruku na srdce. Řada pánů se „nenápadně“ přidala, aby mohla okukovat držitelku českého rekordu ve sledovanosti na YouTube, blogerku, herečku, zpěvačku, ale také modelku Dominiku Myslivcovou. Ta se totiž rozhodla splnit sen tisícům mladých lidí a na výstavišti v Letňanech proběhlo historicky první setkání s růžovým andělem. Za Dominikou, do její růžové expozice, na veletrh Interbeauty Prague na výstaviště v Letňanech dorazilo obrovské množství fanoušků. Tvořily se fronty nedočkavců, kteří se těšili na setkání s rozzářenou Dominikou. Udělat si selfie s růžovým andílkem a popovídat si s ní, po tom toužily jak mladší dívky, tak urostlí mladíci. Nejstaršímu fanouškovi, který za ní dorazil, je úctyhodných 79 let. „Splnila jsem si svůj sen, dotknout se Dominiky, mluvit s ní. Je prostě kouzelná,“ řekla devítiletá Sofie z Ostravy. „Setkání s nádhernou Dominikou jsem si prostě nemohl nechat ujít. Jsem moc rád, že jsem se s ní sešel,“ doplnil téměř osmdesátiletý pan Veselý. „Domča mne objala, jsem tak šťastná, nikdy na to nezapomenu,“ prozradila nám dvanáctiletá Aneta z Prahy. Dominika je pro mnohé dívky opravdovou inspirací. Od svých 11let měla velice známý a oblíbený blog pod názvem Didlinka-d, protože tehdy sbírala malé plyšové myšky Didlinka-d. V blogu radila dívkám ohledně líčení a pomáhala jim také řešit trable s láskou. Jako nejmladší úspěšnou youtuberku a blogerku si ji v pouhých 16letech pozval Jan Kraus do svého pořadu na obávanou červenou sedačku. Tento díl si na youtubu pustilo více než jeden a půl milionu lidí. Dominika ovšem také ráda zpívá. Její videoklip Barbie girl zhlédlo na youtube více než 77 milionů lidí. Na Instagramu má Dominiku více než 196 000 fanoušků a na jejím youtube kanále ji sleduje přes 250 000 lidí. Tato úspěšná sexy kráska je ovšem také zakladatelkou soutěže Miss Princess pro dívky od 4 do 12 let. Pro spolupráci ji oslovili do svých reklamních kampaní společnosti Manner, Ondrášovka, Camp David, Aquapalace Praha, NADRA IN či Petra Clinic. Její další videoklip Pink rap má úžasných téměř 7 500 000 zhlédnutí, klip Pink luxury vidělo více než 1 400 000 lidí. Dominiko, jen tak dál!

Sdílejte:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp

Sdílejte:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
reklama

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

reklama
z rubriky

Související příspěvky

To jsou Grid Girls roku 2021: Lea Erning z Münsterlandu

Ze známých důvodů je letos nebylo vidět příliš často. Až koncem sezony se se objevily především díky promotérům ADAC-GT Masers: půvabné okrasy paddocku a startovního roštu, Grid Girls. Jednou z nich byla Lea Erning, která se nám představí v krátkém

Top12 „NEJ“ Romana Klemma motoristické sezony 2021

Z důvodu známých všudepřítomných politických represálií neproběhl „můj ročník“ 2021 zdaleka tak, jak jsem ho plánoval. Našly se ale světlé momenty… 1. Nejnezapomenutelnější den roku: Setkání s Emersonem Fittipaldim 29. červen 2021 do smrti nezapomenu. Měl jsem možnost pobýt v

reklama