Pátek 26.04.2024

Pátek 26.04.2024

Pátek 26.04.2024

reklama

Ferarri tápe, Vettel si stěžuje na auto. Je to pravda, nebo jen chytrý tah?

Velká cena Austrálie se blíží mílovými kroky, nová sezóna Formule 1 už je doslova za dveřmi. Je to samozřejmě o rychlosti aut, kvalitě pilotů a tak dále, ale také o strategii i matení soupeřů. Zkrátka tam, kde se točí obrovské peníze, přicházejí na scénu taktické šachy. 

Fanoušci Mercedesu se po testech v Barceloně děsili, co že se to s jejich týmem děje. Nic, v Barceloně to byl jeden velký bluf a jestli se někdo radoval, že Hamilton aspol. budou letos hrát druhé housle, spletl se. Totéž se možná děje i v podání Ferrari. Během tréninků na VC Austrálie totiž za svým největším soupeřem zaostávají téměř o sekundu. Což je docela síla. „Nevím, co v Barceloně dělali, proč jim to nešlo. Ale teď nám pořádně nadělují,“ kroutil hlavou exmistr světa Sebastian Vettel. Jenže dávalo by logiku, aby u Ferrari mlžili v tuto dobu, tedy za pět minut dvanáct? Co by tím mohli sledovat?

Spíš to tedy vypadá, že Scuderia zkrátka nemá páru. „Nejsme tam, kde jsme chtěli. Jde hlavně o pocity z auta,“ přiznal Vettel. Tak tohle opravdu nevypadá na zákulisní hru, ale na pořádný průšvih. Hvězdný pilot zároveň věří v lepší zítřky i proto, že si moc dobře uvědomuje, že v jeho monopostu je mnohem více, než mu zatím dává. „Něco funguje skvěle, na tom musíme stavět,“ přeje si Vettel. Uvidíme, času už ale vážně mnoho nezbývá.

Foto: Facebook

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama