Středa 24.04.2024

Středa 24.04.2024

Středa 24.04.2024

reklama

Zkušenost k nezaplacení: Ptáček junior dokončil svou „kampaň“ na Novém Zélandu

Prestižní seriál Castrol Toyota Racing 2019 je minulostí. Nás může těšit, že svou stopu na Novém Zélandě zanechal i český jezdec Petr Ptáček junior. Manfeild Circuit Chris Amon mu bohužel tentokrát příliš nesvědčil. Ani v hodnocení celého šampionátu mladý pilot příliš nezářil.

Je nutné přiznat, že Petr na Nový Zéland odjížděl s většími ambicemi, než je konečné jedenácté místo v konečném pořadí a čtvrtá příčka mezi nováčky. Cítil formu a chtěl ji prodat více, než bylo jediné umístění na stupních vítězů. Na druhou stranu z každého závodu plyne poučení a kdo Petra zná, tak dobře ví, že on ze všeho vytěží naprosté maximum. Každá zkušenost se mu bude hodit do již brzy začínající evropské části sezóny. „Jsem přesvědčen, že věci se dějí z nějakého důvodu. Je důležité se poučit. Když se podíváte na špičkové jezdce, všichni byli někdy zklamání a frustrovaní. Ale dokázali se přes to přenést a přeměnit vše v pozitiva,“ má jasno Ptáček junior.

Pravdou je, že poslední závodní víkend měl Petr na Novém Zélandu také kopec smůly. Už v kvalifikaci bylo zřejmé, že auto nejede podle představ. Přesto Ptáček junior do prvního závodu odstartoval solidně a prokousával se pořadím vpřed. V tu chvíli ho ale z trati vyhodil neovladatelný vůz jednoho ze soupeřů. V neděli se pak nejprve nevešel do elitní desítky, poslední závod novozélandského dobrodružství znovu nedokončil, když vyjel na trávu. „Byl to tu celkově skvělý zážitek. Jasně, udělal jsem nějaké chyby, než jsem se naučil jezdit s novým autem na nových tratích. Také mě, ale srážely časté poruchy, trápil nás hlavně motor. Ale jak už jsem říkal, vše si vyhodnotím a věřím, že v Evropě budu silnější, než jsem byl loni, nejsem jezdec který si stěžuje na auto nebo na tým, i když bych asi na to měl tentokrát nárok, “ říká loňský vítěz kategorie „Rookie“ italské Formule 4.

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama