Sobota 20.04.2024

Sobota 20.04.2024

Sobota 20.04.2024

reklama

Šampionát FIA F2: Enzo Fittipaldi zůstává u Charouz Racing System

Enzo Fittipaldi a Cem Bölükbasi. To je dvojice, která bude hájit barvy Charouz Racing System v letošní sezóně FIA F2. Pro Brazilce to bude jeho první celá sezóna v seriálu, ve kterém debutoval loni v Monze.

Enzo se zcela zotavil z ošklivé nehody, kterou utrpěl v předposledním kole loňské sezóny v Jeddahu. Zlomená pata mu znemožnila účastnit se finále šampionátu v Abu Dhabi. Předtím už ale dokázal, že má na to, aby se měřil s nejlepšími jezdci seriálu. V Saúdské Arábii totiž už ve třetím startu ve formuli 2 získal své první body. I z toho se dá vytušit, že letos by mohl jezdit na špičce a snad se i pravidelně umisťovat na stupních vítězů.

Letos jezdci absolvují hned čtrnáct podniků, šampionát se vrací k předchozímu formátů dvou závodů během víkendu. Vše začne už oficiálními testy na Bahrain International Circuit v Sakhiru ve dnech 2. až 4. Března. Na stejné trati se pak jede i první ostrý závodní víkend (18.-20,). března).

Antonín Charouz, majitel týmu, řekl: „Všichni jsme potěšeni, že můžeme v nadcházející sezóně s Enzem opět pracovat. Loni dokázal, že si zaslouží šanci postoupit z Formule 3 do Formule 2, a to i přes smůlu, která ho postihla v Jeddahu. Dnes je zpět v plné formě a jsem si jist, že má motivaci dokázat, že patří k nejlepším. Začínáme v Bahrajnu, tedy v prostředí, které znají jezdi i tým, což je určitě výhoda. Budeme se snažit hned od začátku jezdit v elitní desítce.

Enzo Fittipaldi uvedl: „Je mi ctí a potěšením, že mohu s Charouz Racing System pokračovat v dobrodružství jménem F2. V minulé sezóně mi dali šanci debutovat v tomto šampionátu po dobrých výsledcích v F3. S týmem se známe, od začátku tak můžeme pracovat naplno. Bude to dlouhý a náročný šampionát, konkurence nikdy nebyla tak velká, jako letos. Našim cílem je být pravidelně v top 10. Určitě se pokusíme být na stupních vítězů a snad nějaký závod vyhrajeme.“

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama