Pátek 26.04.2024

Pátek 26.04.2024

Pátek 26.04.2024

reklama

Formule 2 míří na Silverstone. Charouz Racing System je připraven

Pět týdnů po závodech šampionátu FIA F2 v Baku se celý kolotoč přesouvá do Velké Británie na legendární okruh Silverstone. Čtvrtá zastávka slibuje dramatickou podívanou. Český tým Charouz Racing System hlásí stoprocentní připravenost a těší se na dobré výsledky.

David Beckmann na tomto britském okruhu v roce 2020 zvítězil v rámci šampionátu F3 a tak chce logicky udělat všechno proto, aby se mu to povedlo i v monopostu formule 2. Německý pilot je aktuálně průběžně na jedenáctém místě, první desítka je doslova na dohled. Jeho týmový parťák Guilherme Samaia se bude snažit najít rychlost a zaútočit na své první body v sezóně.

Silverstone je opravdu rychlá trať a existuje celá řada faktorů, které mohou rozhodnout o úspěšném víkendu. A je tu samozřejmě i nevyzpytatelné britské počasí. Spolu s rychlými zatáčkami je často velká alchymie, jak správně hospodařit s pneumatikami. Charouz Racing System však okruh zná, což může být výhodou. Vždyť v posledních letech si zde český tým několikrát připsal body a objevil se i na stupních vítězů.

V pátek jezdci vyrazí na volný trénink a kvalifikaci. V sobotu se už tradičně odjedou dva sprinty, hlavní závod je pak na programu v neděli. 

Antonín Charouz, majitel týmu, řekl: „Po dvou závodech na městských okruzích se na Silverstone moc těšíme. Celý tým je nadšený a moc se těší. Také skutečnost, že se na tribuny vracejí fanoušci, je skvělá. Jsme přesvědčeni, že můžeme bojovat o přední příčky, můžeme využít zkušeností z minulých let. Předchozí závody ukázaly, jak moc je důležité se během okamžiku správně rozhodnout, což bude důležité i na Silverstone.“

Guilherme Samaia tvrdil: „Jsem opravdu nadšený a šťastný, že se vracím do Silverstone. Je to legendární trať s rychlými zatáčkami, chyby je těžké napravovat. Myslím, že to bude skvělý zážitek a bude vzrušující sedět v autě na ideální závodní trati.“

David Beckmann vysvětlil: „Na tuto trať se moc těším a jsem rád, že budu znovu sedět v kokpitu. Minulý rok jsem zde ve formuli 3 vyhrál, kdyby se něco podobného povedlo i tentokrát, bylo by to úžasné. Navíc tým zde měl v minulosti opravdu dobré výsledky. Každopádně chci z víkendu co nejvíce bodů.“

Foto: Dutch Photo Agency

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama