Čtvrtek 09.05.2024

Čtvrtek 09.05.2024

Čtvrtek 09.05.2024

reklama

Charouz Racing absolvoval testy v Barceloně: Tým se zaměřil hlavně na simulaci závodů

Český tým Charouz Racing System má za sebou třídenní oficiální testování v rámci FIA Formula 2 na okruhu v Barceloně. David Beckmann a Guilherme Samaia tak měli šanci znovu usednout do kokpitu svých monopostů poté, co předvedli solidní práci během úvodní zastávky šampionátu v Bahrajnu.

Nejvíce byl tým ze Žebráku vidět na konci sobotního odpoledne, kdy německý mladík Beckmann zajel nejrychlejší kolo (1: 29,384), Brazilec Samaia byl těsně za ním (1: 29,510). Tyto časy zůstaly nejlepší v rámci celého barcelonského testu, protože strategie Charouz Racing System velela jasně – zaměřit se co nejvíce na simulaci závodů a vyzkoušet různá nastavení. I proto byl David v neděli nejpilnějším jezdcem celého startovního pole (zajel šedesát kol). 

Celkem oba piloti českého týmu od párku do neděle absolvovali 469 kol, což mechanikům poskytlo cenná data a zpětné vazby, které se budou v následujících týdnech analyzovat. Další zastávkou v kalendáři FIA F2 je ikonický městský okruh v Monaku (20.-22. května).

Bob Vavřík, manager týmu, vysvětlil: „Barcelonský okruh je tradičním dějištěm kalendáře FIA ​​Formule 2, ovšem letos se zde ostrý závod nepojede. Proto jsme se rozhodli zaměřit se na obsáhlejší program přípravy se simulací závodů, což budeme následně vyhodnocovat. To je hlavní důvod, proč jsme většinou nebyli mezi nejrychlejšími. Přesto jsme byli rádi, že se David i Guilherme v sobotu prosadili, když jsme zkoušeli něco jako kvalifikační režim. Celkově jsme s odvedenou prací spokojeni. Máme dobrý základ do dalších podniků včetně Monaka, což je vždycky výzva.“ 

Guilherme Samaia řekl: „Myslím, že tři dny  Barceloně byly velmi produktivní. Bylo důležité pochopit pár věcí, o kterých jsme se potřebovali dozvědět víc. A také jsme toho hodně vyzkoušeli. Jsem spokojen s výsledky i s daty, která jsme dostali. Zlepšili jsme se a cítím, že jsme na Monako dobře připraveni.“

David Beckmann uvedl: „Testování skončilo, odvedli jsme dobrou práci. Vyzkoušeli jsme spoustu různých věcí a auto jsme celkem vylepšili. Je divné testovat v Barceloně, když se zde letos nepojede žádný závod. Ale alespoň jsme měli možnost připravit se na Monako. Myslím, že to tam bude dobré, těšíme se!“

Foto: Dutch Photo Agency

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama