Čtvrtek 25.04.2024

Čtvrtek 25.04.2024

Čtvrtek 25.04.2024

reklama

Virtuální Velká cena Číny F1: Na startu budou i Charouzovi hoši

Současná celosvětová pandemie koronaviru ukazuje, jak se jako lidé dokážeme skvěle přizpůsobovat a vymýšlet nejrůznější opatření, abychom se dostali ke svým milovaným sportům. Velké ceny F1 nejsou výjimkou. Když se nemůže jezdit klasicky na okruhu, závodí se alespoň virtuálně. Další na programu je v neděli 19. dubna od 21. hodin Velká cena Číny. 

Z Číny se COVID-19 rozšířil do celého světa, tamní fanoušci (stejně jako řada dalších) tak o svoji reálnou Velkou cenu přišli. Alespoň virtuálně si budou moci někteří jezdci a další osobnosti ze světa YouTube či showbyznysu poměřit už v neděli od devíti večer. Chybět u toho nebude ani Louis Delétraz v barvách Haas F1, který se stal pro letošní sezónu testovacím jezdcem této stáje. Zároveň je členem českého týmu Charouz Racing System pro šampionát Formule 2. Tedy stejné stáje, za kterou loni závodil Juan Manuel Correa, než utrpěl ve Spa vážné zranění při střetu s Anthoine Hubertem, který bohužel zemřel. Juan Manuel je velký bojovník, i přes nepříznivé prognózy je už z nejhoršího venku a virtuální GP Číny pojede za Sauber. 

Fanoušci mohou napínavé boje sledovat živě. Mají několik možností – na oficiálních stránkách F1, ale také na kanálech YouTube, Twitch a Facebook. Závody trvají zhruba hodinu a půl. Pro jezdce je to alespoň trochu rozptýlení a možnost změřit síly. Nutno říct, že Delétraz s Correou budou mít nad svými soupeři drobnou výhodu. Veškeré vybavení (křeslo, volant atd.) totiž mají od značky Yenkee. Což znamená stoprocentní kvalitu a také výdrž. 

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama