Sobota 27.04.2024

Sobota 27.04.2024

Sobota 27.04.2024

reklama

Charouz Racing System vstupuje do nové sezóny F2 a F3

Česká stáj Charouz Racing System stojí na startu své třetí sezóny v šampionátu Formule 2 a druhé v seriálu Formule 3. Návrátilcem je po roční pauze Švýcar Louis Delétraz, další čtyři jezdci jsou v týmu nováčky. Stáj bývalého automobilového závodníka Antonína Charouze má pod vedením manažera Boba Vavříka na co navazovat, očekávání tak jsou logicky velká.

Loňská sezóna byla pro Charouz Racing System rozporuplná. Několik umístění na stupních vítězů bohužel překonal strach o život Juana Manuela Correy, který těžce havaroval na okruhu v belgickém Spa. Z tragické nehody, při které zemřel Anthoine Hubert, si odnesl vážná zranění zejména dolních končetin. Několik operací a péče ve špičkové londýnské nemocnici však dávají do budoucna naději. „Na Anthoina stále myslíme, ale bohužel život mu vrátit nejde. S Juanem Manuelem jsme ve stálé komunikaci a pevně věříme, že se brzy vrátí,“ říká Antonín Charouz. To stejné si přeje i zbytek motoristického světa. 

Sezóna 2020 bude pro českou stáj do jisté míry jedinečná. První sezónu jezdila ve spolupráci s juniorkou Ferrari, loni byla partnerem společnost Sauber Motorsport. Přesto jsou i tentokrát cíle vysoké. „Rádi bychom ve všech závodech bodovali a pravidelně se umisťovali na stupních vítězů. Ale samozřejmě víme, že to nebude nic jednoduchého. Konkurence je velmi kvalitní ve F2 i F3,“ uvědomuje si manažer týmu Bob Vavřík. 

Během zimní pauzy se u Charouzů tvrdě makalo, povedlo se přivést velmi kvalitní piloty. Delétraz a Piquet si v šampionátu F2 brousí zuby na přední příčky. Ve Formuli 3 se spoléhá na Davida Schumachera, Nika Kariho a Igora Fragu, kterému se díky úspěchům v e-sportu přezdívá Mr. PlayStation. I fakt, že byl letos úspěšný v novozélandském seriálu Toyota Racing, dává naději. „Jsem spokojený, že se povedlo podepsat právě tyto jezdce. Všichni mají touhu na sobě pracovat, s týmem žijí,“ pochvaloval si Vavřík. Sezóna startuje 20. března na okruhu v Sakhiru v Bahrajnu při závodě F1.

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama