Neděle 26.06.2022

Neděle 26.06.2022

Neděle 26.06.2022

reklama

Marketingová strategie vychází: Značka Xiaomi hlásí rekordní prodeje

Předvánoční čas je u většiny obchodníků nejvýnosnějším obdobím v roce. Tržby rostou často i v desítkách procent. Ovšem jsou i značky, které hlásí ještě mnohem vyšší nárůst. Jednou z nich je Xiaomi, kde se prodej nejrůznějšího zboží, hlavně pak mobilních telefonů, dostal až na závratných 300 procent běžného obratu. Je tedy vidět, že marketingová strategie zde funguje na jedničku.

Značka Xiaomi je dvojkou na českém trhu s mobilními telefony. Zdaleka to však není jediná věc, kterou nabízí. V rámci chytré elektroniky můžete pomyslet prakticky na jakýkoli produkt a téměř jistě ho u Xiaomi mají. Značka se během tří let na tuzemském trhu dostala na úroveň, kterou jí většina konkurence může jen tiše závidět. Za vším stojí výborně zvolená strategie, která se možná mohla zdát zpočátku riskantní a na naše poměry neobvyklá.

S odstupem času je však evidentní, že byla správná. Xiomi tak dnes můžete vidět v rámci České Miss či na vozech české stáje Formule 2 Charouz Racing System. Vybrali si dobrý tým, ve stáji se to totiž jen hemží slavnými jmény. Jen namátkou Schumacher, Fittipaldi, Piquet či Ilott. Xiaomi je také partnerem Oktagon MMA, což je největší Česko-Slovenská organizace pořádající bojové sporty. V neposlední řadě pak logo Xiaomi zdobí dresy Znojemských Orlů, kteří hrají nejvyšší rakouskou hokejovou soutěž a tak dále. 

Je zřejmé, že Xiomi má široký mezinárodní přesah. „Ano, vyrostli jsme celkem rychle. Těch důvodů je více, značka se dostala do podvědomí zákazníka přes online prodej, což je vždy rychlejší, než retail. Je sexy, cílíme na mladé lidi a samozřejmě i poměr cena vs. výkon je zajímavá položka,“ usmívá se Viktor Hajíček, jehož firma Witty Trade má i Xiaomi pod svými křídly. Značka vychází z čínského konceptu, kde téměř nefungují klasické obchodní řetězce. Vše se odehrává online. Inspirace pro Českou republiku tak byla na světě a jak je vidět, zákazník s tím nemá problém, ba právě naopak. „Vzájemná kombinace našich výrobků je jedinečná, prozatím nic takového u nás nenajdete,“ doplnil Hajíček. Xiaomi roste, což je nepopiratelný fakt. Otázkou tedy není, zda poroste dál, ale jestli vůbec existuje limit, kde se zastaví? Zatím to tak nevypadá…

Sdílejte:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp

Sdílejte:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

Italské F4 ve Spa: Antonelliho tripple

Opravdu dobře obsazený šampionát italské F4 zavítal tento víkend do belgického Spa. Paddock zaplnilo 38 vozů této třídy a byl to znovu tým Prema, jehož piloti celému dění kralovali. Sobota: Neporazitelná armáda Premy V kvalifikaci do prvního závodu se málo překvapivě

Kvalifikace F2 v Baku: Pátek patřil Vipsovi

Na městském okruhu v Baku se estonskému jezdci Juri Vipsovi očividně líbí. Na trati, která mu vždy sedla, byl nejrychlejší obou pátečních session: jak ve volném tréninku dopoledne, tak i v kvalifikaci byl junior Red Bullu z týmu Hitech nejrychlejší. Zato jezdcům

Misano: Italské F4 kralují tým Prema a Kimi Antonelli

Druhému podniku italského šampionátu formule 4 v Misanu kralovala nová hvězda scény, Andrea Kimi Antonelli. Ital dvakrát vyhrál a jednou dojel druhý. Sobotní kvalifikace: Antonelli si zajistil dvě pole-position Pokud kdy nějaký juniorský šampionát zasloužil pojmenovýní „líheň talentů“, tak jím i

Nedělní závod F2 v Monaku: Znovu tučné body pro Charouzův tým

Ani monacký nedělní závod F2, ve kterém se stylem start-cíl prosadil Brazilec Felipe Drugovich, nepřinesl příliš vzrušení. Rozzářeným členům Charouz Racing Systemu to ovšem mohlo být fuk: díky výbornému výkonu Enza Fittipaldiho putovaly pěkné body za 5. místo do Žebráku.

reklama