Čtvrtek 28.03.2024

Čtvrtek 28.03.2024

Čtvrtek 28.03.2024

reklama

Charouzovi junioři dokončili premiérovou sezónu F3 s Hymanem na bodech

Sauber Junior Team by Charouz dokončil premiérovou sezónu FIA Formule 3. Z Autodromu v ruském Soči si odvezl body za deváté místo Raula Hymana v sobotním závodě. Celkově skončila česká stáj na osmém místě v klasifikaci týmů.

Partnerství mezi společností Sauber Motorsport a Charouz Racing System a nově vytvořený program rozvoje mladých pilotů znamenalo řadu zajímavých výsledků v rámci šampionátu Formule 3. Nedělní sprint v Soči nad letošní sezónu definitivně zatáhl oponu. Všichni tři jezdci českého týmu si odnesli mnoho zkušeností do další závodní kariéry.

V Rusku z nich na sebe nejvíce upozornil Raul Hyman. V sobotu si dojel pro body za deváté místo, v nedělním sprintu pak dojel třináctý. Fabio Scherer kvůli technické závadě šachovnicový praporek neviděl, Lirim Zendeli do sprintu ani nenastoupil. V konečném účtování z toho tak je pro Sauber Junior Team by Charouz osmé místo.

Antonín Charouz, majitel Charouz Racing System, řekl: „První sezóna ve Formuli 3 byla těžká, konkurence třiceti pilotů je obrovská. Ukázali jsme, že se s ostatními můžeme měřit. Zaznamenali jsme pole position, několikrát jsme v závodech vedli, dojeli na bodech. Je to dobrý základ, na kterém můžeme stavět.“

Jamie Dye, manažer týmu, uvedl: „Jsem zklamán, že jsme poslední závod sezóny nedosáhli na body. Ale oba naši  kluci pro to udělali maximum. Sobotní deváté místo Raoula bylo fajn. Chtěl bych všem v týmu poděkovat za to, co letos udělali. Všichni jsme se hodně naučili a tuto cennou zkušenost v budoucnu využijeme.“

Raoul Hyman tvrdil: „První kolo udalo tón celého závodu. Začátek jsem měl slušný a vypadalo to, že bych se mohl posunout dopředu. Postupem času jsem ale bohužel ztrácel tempo a na kluky přede mnou nestačil. Byl to těžký sprint, alespoň že jsme body získali v sobotu.“

Fabio Scherer vysvětlil: „Po deseti kolech jsem bohužel musel odstoupit kvůli technické závadě. Ale už před začátkem sprintu bylo jasné, že asi na dobrý výsledek nedosáhnu. Tempo nebylo špatné, mohl jsem jít alespoň o něco dopředu. Je škoda zakončit sezónu právě takto.”

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama